DIENSTEN

Dit doen we voor jouw organisatie

Elke organisatie is anders, dus we beginnen graag met een goed gesprek. Samen geven we een passend aanbod vorm. Wat past het beste bij jouw organisatie?

PLAN EEN ADVIESGESPREK

QUICKSTART PAKKET

Heb je interesse in de community werkwijze en weet je nog niet zeker of dit voor je organisatie haalbaar is? Of ben je bezig met de ontwikkeling van een nieuwe dienst, product of proces waarbij je graag een community wilt inzetten, en wil je je hierover laten adviseren?

Het kan interessant een onderzoek te laten doen. Dit leidt bijvoorbeeld tot een Go/No-Go advies, een Plan van Aanpak, (oriëntatie op) Business Case of tot een Netwerkanalayse. Oftewel een quickstart.

Twee quickstart pakketten:
– Marktonderzoek Dienst, Product of Proces
– Haalbaarheidsonderzoek Community

COMMUNITY BUILDING

Het bouwen van een nieuwe community, bijvoorbeeld in het kader van een implementatietraject of nieuwe product- of dienstontwikkeling. Geschikt voor MKB t/m grote organisaties.

Samen met betrokkenen bepalen van doelstellingen van een project, kiezen van betrokken partijen en strategie. Het opbouwen van passende werkwijze en processen. Het faciliteren van evenementen, contentcreatie en werkgroepen. De community wordt op zo’n manier opgebouwd dat de community output past bij de doelstellingen van de organisatie.


Community building verloopt volgens de stadia Forming, Storming, Norming en Performing.

contact us

COMMUNITY MANAGEMENT

Ondersteuning in het beheer en facilitatie van de community op basis van de doelstellingen vanuit de organisatie. Bijvoorbeeld door procesbegeleiding werkgroepen, event management, relatiebeheer, maken rapportages en projectmanagement.

contact us

COMMUNITY SOFTWARE

Een community is zo sterk als de onderlinge relaties van de community. Om deze relaties efficiënt op te bouwen en te managen bestaan handige tools en software. Zo maak je het jezelf gemakkelijk! We helpen je graag in de keuze of ontwikkeling van de juiste software.

Denk daarbij aan:
– community platforms zoals website en sociale media;
– software voor marketing en communicatie;
– CRM-systeem;
– tools
 voor projectmanagement.

contact us

OPLEIDING EN COACHING

Uiteindelijk wordt de community werkwijze geïntegreerd binnen de reguliere processen van je organisatie. Daarvoor leiden we medewerkers op zodat zij zelf de community kunnen beheren en uitbouwen. Die nieuwe kennis en vaardigheden kunnen natuurlijk ook weer binnen andere projecten en processen worden ingezet.

contact us